Informasjon fra Get

Det har vært noen utfordringer i forbindelse med overgang til fiber i borettslaget. Get er klar over dette og jobber videre med å fullføre overgangen fra gammelt (coax) til nytt (fiber) nettverk.

Get vil gi borettslaget økonomisk kompensasjon på grunn av problemene.

Se vedlagte informasjonsbrev fra Get for mer detaljer omkring problemer og løsninger når det gjelder internett, TV og telefoni.

Merk også at Get kommer til vaktmestergarasjen (Fagerliveien 24) den 11., 12., og 13. juni for å demonstrere og drive opplæring i bruk av ny dekoder og hussentral. Benytt gjerne anledningen til å lære mer om mulighetene.

Problemer med TV-dekoderen fra Get/Loqal

Noen av dere har kanskje fått en tekstmelding, andre lurer på hva i alle dager som foregår med dekoderen fra Get? Det viser seg at problemene skyldtes feil signalgiving i systemene til Get. Det skal være løst nå (midlertidig i alle fall). For å få dekoderen til å fungere igjen må den restartes – det vil si ta ut strømkabelen og sett den inn igjen.

Hele meldingen fra Loqal lyder som følger:  Les videre